چهارشنبه سرنوشت‌ساز برای تیم لیگ برتری

به گزارش “ورزش سه”، پیکان یکی از تیم‌های بازیکن‌ساز فوتبال ایران است که طی دو فصل گذشته نیز پایین‌ترین میانگین سنی را در بین همه‌ تیم‌های لیگ برتری داشت.

خودروسازان پایتخت بعد از دو فصل همکاری با سیدمجتبی حسینی به عنوان سرمربی حالا به پایان قرارداد او رسیده‌اند ، اما در نظر دارند این مربی را در سمت سرمربیگری خود حفظ کنند.

بعد از آنکه حمید عباسی مدیرعامل و ابراهیم شکوری قائم‌مقام باشگاه پیکان در مصاحبه‌هایی اعلام کردند گزینه اصلی‌شان برای سرمربیگری تیم فوتبال در لیگ بیست و سوم حسینی است، حدود 10 روز قبل جلسه‌ای میان آنها برگزار شد و دو طرف صحبت‌های مقدماتی را برای تمدید قرارداد بیان کردند.

از همان زمان قرار بود که جلسه دیگری میان مسئولان پیکان و حسینی برگزار شود که این جلسه در هفته گذشته به دلیل درگذشت مادر مدیرعامل باشگاه به تعویق افتاد و حالا امروز قرار است نشست مهم و تعیین کننده خودروسازان برگزار شود.

اگرچه مجتبی حسینی پیشنهادی جدی از آلومینیوم اراک برای جایگزینی مهدی رحمتی دریافت کرده، اما با توجه به سابقه دو ساله فعالیت در پیکان، همچنان اولویت این مربی ادامه همکاری با خودروسازان است و اگر در جلسه امروز با مدیران باشگاه دو طرف به توافق نهایی برسند احتمال تمدید قرارداد زیاد است.

باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه حسینی با مدیران باشگاه پیکان چه خواهد بود و در نهایت سرنوشت نیمکت تیم تهرانی لیگ برتر چگونه رقم خواهد خورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید