مه پاش

مه پاش چیست حفظ رطوبت ثابت یکی  ؟

حفظ رطوبت ثابت یکی از مهمترین عوامل در گلخانه ها است. رطوبت زیر 30 درصد برای گیاهان خطرناک است. در تابستان برای افزایش رطوبت و سرمایش و در زمستان برای جلوگیری از خشک شدن هوا از مه پاش  استفاده می شود. نازل مه پاش

سیستم مه پاش که با بخار شدن آب ، فضای گلخانه ها ، مرغداری ها و سالن های بزرگ را خنک می کند ، بدون اینکه آب را روی گیاهان خیس کرده یا بریزد. از دستگاه مه پاش هم در فضای باز و هم در محیط داخلی استفاده کرد. در محیط داخلی ، هدف مه پاش سرد کردن و مرطوب کردن محیط در مکانهایی مانند گلخانه است. در خارج از منزل ، هدف از نصب سیستم ضد مه یا تجهیزات مه پاش تنها خنک کردن و تازه کردن محیط و اطرافیان است. در این فرایند ، ذرات ریز  آب تولید شده توسط دستگاه  گرمای هوا را گرفته ، آن را تبخیر کرده و در نهایت آن را خنک می کنند. این کار با استفاده از نازل های برنجی متصل به شیلنگ های فشار بالا انجام می شود. با توجه به اینکه تبخیر اساس عملکرد سیستم مه پاش یا مرطوب کننده است.

در بیشتر موارد ، این سیستم برای خنک سازی و مرطوب سازی محیط استفاده می شود. استفاده از سیستم مه پاش در فضای باز باعث خنک شدن و طراوت محیط می شود و در صورت استفاده در محیط داخلی باعث مرطوب شدن محیط و افزایش رطوبت می شود. در سیستم های فشار پایین نیازی به استفاده از پمپ های فشار قوی نیست. در این سیستم ها این کار را می توان بدون پمپ با فشار آب اصلی (2 بار) یا با پمپ های آب خانگی کوچک انجام داد. با این حال ، در سیستم های فشار قوی ، لازم است از یک سیستم پمپ فشار قوی استفاده شود که برای راه اندازی چنین پمپ هایی نیاز دارد.

سرنگ برای چه مواردی قابل استفاده است؟

در مورد استفاده از سرنگ چه می دانید؟

این دستگاه در صنایع مختلف برای تولید رطوبت استفاده می شود، خنک کننده ، رطوبت و طراوت را در مکان های مختلف به ارمغان می آورد. از جمله کاربردهای دستگاه مه پاش:

مصارف خانگی و صنعتی، رستوران ها و گلخانه ها و مرغداری ها و تالارهای عروسی و مزارع است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید